BUNKER

just nu sitter jag hemma hos lisa, det var egentligen inte ett planerat häng, utan det blev lite spontant när vi gick hem från bussen.
"emma, va med mig!"
bha varför inte tänkte jag. skönare det än att gå hem i fidiekylan. men alltså nu i efterhand så SKRATTAR jag  ihjäl mig, är fan fast i en bunker, eller typ ett ghetto (dvs lisas rum). det ligger typ 3444466kg kläder på rummet och alldeles nyss tog hon fram ett bananskal som var alldeles jävla SVART, "det har legat där i typ fem dagar, hehehe". nä men satan, kvinnan har fan mer kläder än alla barnen i afrika TILLSAMMANS, eller rättare sagt asien eftersom att det fan är varmt i afrika. gode satan, om ni inte hör av mig på några dagar så kan ni börja leta på lisas rum. lär väl ligga bland strumpor och trosor, där jag hör hemma.

ps. till andréas westergård så skrattar mattias åt dig för att du tror att du är bättre än mig på köra! MOHAHAHA. och ps2. så råkade jag skrika PUNG idag i bilen när jag fick motorstopp. han blev typ chockad.

lisa får fan publicera lite bilder på hennes kaos...... ska typ lägga mig och sova i hennes säng nu

Kommentarer
Postat av: Maria Asplund, hemma med sjukt barn

Vi saknade dig inte på svenskan idag Lisa

2009-02-06 @ 17:08:40
Postat av: andréas

DU, jag frågade faktiskt bara om du var bättre :S sen bor ju du i vännäs så du borde vara bättre än mig din gamle gädda

2009-02-06 @ 23:41:35
Postat av: emma

hahahah jag borde säkert vara bättre, men jag är fan sämst. har inga motor-gener alls, vad är då meningen med att bo i vännäs? :(

2009-02-07 @ 11:04:13
URL: http://sweetmarymotheroffuck

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0