cool but cash

i torsdags gav jag er ett sjukt bra erbjudande att få veta all dirty details om lisa liden, men ni är så sjukt dåliga på att kommentera så jag gav upp och tog en "bloggfri"-helg. dock har jag säkert läst 324234782394234 blogginlägg denna helg, sjukt spännande. 

i fredags satt jag och käraste felix och såg på lets dance när han klämmer ur sig nått ASmanligt. i reklampausen så går den nyaste ica-reklamen och jag sitter och skrattar åt dom jävla fula skådespelarna men felix bha från ingenstans
"kolla, det ser ut som att hon i reklamen har likadana örhängen på sig som laila bagge!!"
jag bha ???????????????!!!!!

hahahahhah skrattar fan fortfarade åt honom, OFTA en kille lägger märke till att två tjejer i olika sammanhang har LIKADANA örhängen! typ bland det roligaste han någonsin sagt, och jaa han har fått höra hur sjukt gay han är som sa så.


Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0