dagens lista

  • att den här bloggen är ett MÄSTERVERK och att det faktiskt finns rävar där ute som följer våran blogg med självaste bloglovin.com, ni förtjänar lätt tårta
  • att jag är ledig imorgon och har varit det hela trean
  • att jag därför ska se vakna med the voice imorgonbitti i en renbäddad skön jävla säng
  • att kerstin råkade raka skallen och numera har turban



  • att vietnamhanna steker i thailand medans vi andra får sitta och hänga tandkött här hemma
  • att mitt liv i veckan är förpestat av plugg 
  • att mitt enda bränsle - CHIPSEN - är slut  
  • att det är hela 50 dagar kvar tills kenny starfighter-fimen har premiär


Kommentarer
Postat av: emser

vår blogg är ett riktigt jävla MÄSTERVERK!!!!

2009-02-02 @ 19:15:42
Postat av: Lowe

Sjukt kul blogg att läsa dude!



Keep it true!

2009-02-07 @ 00:36:35

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0