eeeee, ingående fakta

kommunikation är egentligen ett riktigt jävla skitämne, ett ämne som jag bara valde att läsa eftersom att det fan inte fanns någonting annat att läsa (förutom pedagogisk ledarskap, men hade typ ingen lust att bli våldtagen psykiskt av en grupp på 393939393939393 killar). just därför läser jag jävla kommunikation, och det enda roliga med kursen är att det ger mig 70 minuter att spela dolphin olympics 2. kanske universums bästa spel även om jag fortfarande suger kuk på det.

som sagt var dagens roligaste att kerstins man rakat av henne håret på skallen och hon har numera turban, MEN det som fan var ännu roligare var att anton ruegård (känn dig utpekad) drog världens roligaste kommentar:

" KERSTIN, varför har du en SULTAN på huvudet???"

bha wuuut? en sultan? vad fan säger han? lyckos den som får ha en jävla sultan på huvudet, skrattar fan ihjäl mig!! tänker för övrigt bara på sultanen i aladdin, kanske världens skönaste gubbe/man/kille. har fan ingen aning om hur gammal han kan vara, typ allt mellan 40 och döden.

sultanen i egen jävla hög person, han älskar vår blogg.


Kommentarer
Postat av: lissi

hahahahaha

2009-02-02 @ 18:55:40
Postat av: antons kompis

nu är du dum mot anton

2009-02-02 @ 19:23:58
Postat av: Anonym

jag har ändå coolare blogg! ptvi!

2009-02-02 @ 22:26:57
Postat av: Widmark

jag har ändå coolare blogg! ptvi!

2009-02-02 @ 22:27:21
URL: http://djwidmark.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, men hon hade ju fan en sultan på huvudet :P man måste ju vara ärlig xD



det måste ändå varit värre det emma sa: " fatta att gå till rektorn och säga jag är så jävla ful så jag måste få ha den här på huvudet" eller ngt i den stilen :P

2009-02-02 @ 23:15:19
Postat av: anonym

Hur kan hans skägg vara vitt och hans ögonbryn bruna?!?!!?!?

2009-02-02 @ 23:18:08
Postat av: Julia

Hej! jo, de går bra! Dartanjang verkar må bättre nu utan Greta, så jag vet inte hur vi ska göra med henne än. Jag ska fundera ett tag till.



Jag visste inte att ni hade en blogg, va roligt, nu har jag mer läsning på dagarna! :) pusskram

2009-02-03 @ 16:28:51
URL: http://jeia.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0