extreme home makeover

innan jag inleder mitt roomserviceinlägg vill jag bara säga HEJ MAMMA/MUSHAN/COYOTEROCKER vad kul att du läser den här helvetesbloggen, och jotack vi svär endel PUSS, ps får jag övningsköra till emma ikväll? ds



hursomhelst, NUUUUU är rummet så städat som det bara kan bli, här kommer en guidad tur, ENJOY blogglovers

FÖRE

stökigt som en fidie, emma njöt INTE. inte jag heller, mådde illa. jag vet inte hur mitt rum kunde förfalla såhär :(


eftersom det redan låg en massa kläder på golvet + eftersom jag behövde GROVrensa garderoben var det lika bra att slita ut ALLT på golvet och sätta igång från scratch, fifan vad jobbigt men emma hjälpte mig såklart

kuriosa kurijåsa: klädhögen täckte ungefär 99% av golvytan på mitt rum. emma kom fram till att jag har en fetisch för t-shirtar och det blev till ett faktum efter vi räknat alla mina t-shirtar till 54 st. städningen tog fan LÄTT 3 timmar, med lite pauser för godis och dator U KNOW

EFTER

kolla mamma! helt FANTASTISKT fint, fast nej, jag kan inte lova att det kommer förbli såhär fint i så många dagar till


åhhh jag blir varm i hjärtat, hejdå klädhög, städade rum gör mig hög på livet

nu sitter jag alldeles utmattad och äter vitlöksbröd, snart ska jag våldgästa emma och om hennes rum inte är lika fint som mitt så ger jag henne en smäll på käften, herråå bloggish

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0