fiiiight

igår var jag med om någonting som jag aldrig trodde att jag skulle få erfara i hela mitt liv. håll i hatten, jag var nästan med i en cat fight! nu förstår jag att er fantasi skenar iväg, men riktigt så dramatiskt var det inte. vi stod och dansade på x3m (hehhehehe coolast stavningen.se) och blev NERPUTTADE från ett ett podium av TVÅ HOROR! vi bha eeee vad hende? vi försöker gå upp igen, dom puttar ner oss IGEN. då går jag upp och försöker putta ner dom, HELVETES JÄVLAR jag må vara liten men jag blir stark när jag är arg!!!!! jag och soffan och lisa (alltså vi inblandade) hade fan lätt spöat deras taniga jävla 91-arslen.. fast jag fick inte chansen för felix drog mig därifrån.... he he he he... fast sen kom höjdpunkten när jag hörde att dom blev UTSLÄNGDA, skrattar bäst som skrattar sist HA HA HA HA HAHA HAHAHA . skrattade fan jävligt gott resten av kvällen, sov gott gjorde jag med...

över och ut typ sådär hade det kunnat se ut!!!!!!! om jag bara fick chansen

Kommentarer
Postat av: lissi

men det roligaste var ju fan att bara typ 10 minuter efter dom misslyckats döda oss så låg dom ju i en böghög och slogs med några andra tjejer! hahahha jävla slagsmålsslampor

2009-02-14 @ 16:39:45
Postat av: Anonym

mäh, släpper dom in småglin dära? barnteve slutar väl klockan 7, då ska ju ni i säng ;)



ha ha

2009-02-14 @ 17:54:53

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0