fitta fat handgranat

denna dag (eller egentligen hela vecka) har fan varit den SÄMSTA genom tiderna tror jag. tur bara att alla har varit snäll mot mig, annars hade hade dom fått en nåååådig utskällning. min underbara vecka(eller egentligen så är det bara från onsdagen) började med: prov i friskvård, BHA WHUUT. kill me tuva, måste du göra prov som man får jävla kramp i allt från huvudet till röven för att man måste sitta och koncentrera sig så länge.. bha vaa??? sen hade jag glömt bort att det var teori på kvällen, HALV SJU (trodde jag) så jag for och tränade med min syster i sisådär 444449494994 timmar. och eve är fan världens roligaste människa, hon fick inte en kallsup av sin vattenflaska, inte två, UTAN TRE!!!! skrattade fan så jag grät åt henne. men sen när vi satt på lokalbussen från iksu till stan märker jag att alla mina teoriböcker är borta, femhundra spänn åt helvete + att min lämpa låg där. ville fan grina blooooood när jag märkte det, ringde fitt-iksu men fick inte tag på nått. BÖG skrek jag ut i bussen, (förlåt för mitt språk, har ingenting emot homosexuella, har bara tourettes)

sen hade jag körlektion idag och fick 2020200202020202 motorstopp, orkade inte ens bli arg. hittade en kniv i väskan så jag tänkte att det var ett bra tillfälle att skära upp mina handleder. sen tränade jag (igeeen) med min syster, stepp-muskel och jag var utan tvekan sämst av alla i rummet. ville bara skrika åt instruktören att hon var en dryg fitta och storma ut. men jag höll mig i skinnet. jävla tråkig instruktör också:
"ÄR DET JOBBIGT?!?!?!?!?!? SKA VI SLUTA"
"JAAAAAAAAAAAAA" (var faktiskt någon annan än jag som skrek det)
"JA MEN DÅ SLUTAR VI..... HEHEHEHHEHEHEHE NEJ JAG SKOJAR BARA"

roligt skämt, verkligen. tänkte slänga min svettiga sportbh i ansiktet på henne, skrattar bäst som skrattar sist.

nen fan nu har jag tagit ut lite ILSKA på bloggen, förlåt älskade läsar och jag hoppas att ni accepterar mig för den jag är. dvs. en aggresiv jävla hora... det var ett skämt, med horandet alltså.. är fan bara aggressiv

Kommentarer
Postat av: lissi

min vecka har också sugit kuk/snaskat balle vad fan du än vill kalla det! plus att igår så somnade jag med datorn i sängen, sen när jag vaknade hade jag SPARKAT ned den i golvet, micke w kommer fan göra slut. och idag TVINGADE jag mig till skolan FÖR min enda lektion bara för att sedan upptäcka att ingen annan i vårt företag var där. och stina spyr SÖNDER isbanegatan 1 så jag vill ändå inte vara hemma. plus att peter h klagar på bloggen (bara för att han är från colombia och inte vi)

2009-02-05 @ 15:37:11
Postat av: peters polares kompis väns lillebrors kompis

haha snaska balle hehehehehhe. ps. peter är från brasilien, det säger han själv iaf.

2009-02-05 @ 18:53:15
Postat av: peters polares kompis väns lillebrors kompis ballsnaskare

jag gillar peter

2009-02-05 @ 19:41:47
Postat av: peters polares kompis väns lillebrors kompis ballsnaskares ballsnaskarkompis

peter gillar mig

2009-02-05 @ 23:28:34
Postat av: peters polares kompis väns lillebrors kompis ballsnaskares ballsnaskarkompis snygga syster

den där felix verkar snygg och trevlig och sådär. Allmänt fin bara, hälsa honom det

2009-02-05 @ 23:44:12

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0