fuck you fucking fuck

GAHHHH, imorse hade jag körning och under lektionen skulle vi gå igenom och samordna allt jag lärt mig hittills plus att jag skulle träna använda mig av bilens reglage på samma gång. och hahaha även om jag är kvinna är det fan svårt att göra två saker samtidigt. dock fick jag göra ALLA saker samtidigt och inte bara två "amen nu kan du ju gasa och växla upp till den 63e växeln samtidigt som du blinkar höger här framme och sätter på främre dimljuset, full värme och fläkt vid framrutan och vindrutetorkarna på långsammaste farten samtidigt som du startar i backe och parkerar här runt hörnet medans du backar, se upp för fotgängaren också" AMEN HEHE det är lugnt, eller? annars gick det väl bra.. RÅKADE dock spruta spolarvätska på rutan i 20 minusgrader men jag är luuugn som en filbunke, verkligen!!!!

från bilar till kändisar: såg dom här bilderna på charlotte och mr big, ser det inte helt ABSURT ut??? man får lite ont i magen ba, CHARLOTTE din jävla slampa, DON'T CHA DARE TAKE CARRIES MAN AWAY FROM HER


love is in the air

Kommentarer
Postat av: emma

NIGGAH WHAAAAAAAAAAAT? gud, såhär kan dom ju inte hålla på!

2009-02-19 @ 13:42:55

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0