glömde skriva

helgens COOLASTE upptäckt!!!!! i fredagsnatt drömde jag TRE gånger att jag fick tillbaka min kamera som jag glömde/slarvade bort/sket i hos min brother förra fredagen. i drömmen blev jag lika glad varje gång jag fick tillbaka den men sen när jag vaknade insåg jag att det bara var en fidie-dröm och jag INTE hade kameran. har egentligen inte tänkt så mycket på kameran eftersom att jag antog att den MÅSTE vara någonstans i min broders lägenhet. MEN SÅ FICK JAG ETT SMS IGÅRKVÄLL
"har hittat din kamera, den låg i disktället"
BHA WOWOOWOWOWOOWOWOWOOWOWOWOWOW!!!! SEGERDANS
för det första har jag fått tillbaka min baby (kameran alltså) och, för det andra så har jag upptäckt att jag är SYNSK! så jävla cool jag är, har fan en förmåga att se in i framtiden. fy fan snart ska ni få börja betala mig för att säga hur er framtid ska bli. funderar på att ta ett namn som "madame emma" eller nått annat mystiskt!


ska hämta kameran någon dag och då ska jag lägga upp BILDER från min födelsedagsfiest! hehehhe ingenting ska censureras!

smell ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

drömproffessor svedberg har något intressant att berätta för dig....angående drömmar

du har en gåva.

2009-02-22 @ 19:15:00
Postat av: jessica

alla glömmer vi skriva då och då! :)

2009-02-22 @ 19:57:25
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/
Postat av: joyce

Hey vill du vinna en Christian Dior Addict 2 Gift Set ? OM du vill det så var med å tävla nu sötnos :)



kram

2009-02-22 @ 20:11:06
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0