helt jävla otroligt

ja fifan, tack till emma som beskrev fredagens höjdpunkt i förra inlägget! så jävla roligt det var! och det roligaste var hur jävla aggressiva dom var, helt sjukt. man såg hur det brann i ögonen på dom, som TJURAR! eller nästan som att dom var besatta av djävulen precis som våran youtube-kompis. en av tjejerna (som föriövrigt hade världes största RÖV) tog tag i ett av mina örhängen och ba SLEEEET så jag är typ inflammerad i örat nu, värsta köttsåret. om jag inte hade varit så jävla normal så hade jag fan rivit ut hennes ögon mitt på dansgolvet. dom baaaad typ om det, snacka om att VILJA bråka? helt sjukt roliga brudar hahahahha

när vi tillslut lämnat dansgolvet för att fara hem så var vi för en gångs skull lite tidiga till nattbussen hem. ocg eftersom bussen inte skulle gå än så satt busschauffören helt ensam instängd i bussen och VÄGRADE släppa in oss hhahha. vi stod där utanför rutan och försökte få henne att öppna genom att kalla på hennes namn (som vi på något konstigt sätt fått reda på) "elin.. komigen nu, öppna snälla.. vi fryser ju.. ELIN!!!!!!!!" tillslut öppnade hon och då kräktes anton i hennes buss, rätt åt henne

nu ska jag iväg, har blivit bjuden till emma på kycklingtacos, tur att jag har henne på alla hjärtans dag
kommer väl kanske bilder senare ikväll!


i don't care who you are, where you're from, what you did, AS LONG AS YOU LOVE MEEEE

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0