im the king of the woooorld

nu när lisa dragit till åre känner jag att jag har en viss makt över bloggen. jag kan skriva vad jag vill, när jag vill och bara om henne. skulle inte det vara roligt? en hej jävla lista på saker ni inte vet om lisa???!!! (och jag lovar er att det finns en hel del saker hehehehe!!!)  om ni kommenterar så skriver jag!!!!.... kan dock inte skriva allt, skulle jag göra det så skulle jag typ vara fast vid datorn i 18234234234234 år. hon är en mycket speciell kvinna

oooooooooooch på tal om att lisa drog så uppstod det en skum situation när hon var här idag och skulle säga farväl. ja, klart som fan att hon kom förbi BARA för att säga hejdå till mig. förresten så skit i att jag skrev bara, jag är inte bara, jag är her best friend forever and ever. nä men sak samma så lämnade hon även av min nya bikini... när vi väl kom till den delen där man ska säga "hejdå luder vi ses på måndag" så gjorde lisa något ASmanligt. hon slog mig på armen!!!! bha som att vi var två homofobiska medelåldersmän som gått igenom nått sorgligt men tror att det är för gayigt att kramas. så jag fick en smocka, rakt på armen! inte så hårt förstås, lisas har kycklingarmar.. jag skulle lätt spöa lisa om hon inte fick använda sina ben! men efter hon slagit mig lite nonchalant på armen så tog jag saken i egna händer och kramade om henne och hennes feta jävla dunjacka, SÅ SKA ETT RIKTIGT AVSKED GÅ TILL! ska fan krama henne när hon kommer hem också bara för att lära henne hur saker ska gå till...

ääääää
herrå

Kommentarer
Postat av: SEXIG

Jaa, men kan du inte skriva en Lisa-fun-fact per dag dåråååå???

2009-02-20 @ 13:18:21

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0