jag är dileva

häromdagen diskuterade jag och en bloggläsare TALANGER, och jag kom fram till att jag har ju fan INGEN - jag kan ju inte räkna matte eller förstå vetenskapsteori, jag har inte världsrekord i korvätning, jag kan inte sjunga opera som paul potts och jag kan aldrig löpa lika fort som usain bolt. men är det NÅT som jag är jävligt bra på så är det fan det här..


1. tungkonster! jag är typ konstnärlig som dileva


2. men bäst är jag ändå på att peka fuck you på ett häftigt och obrytt sätt

Kommentarer
Postat av: ems

du är ganska bra på att bli arg, jag med..heheheheheh

2009-02-11 @ 10:46:33
Postat av: Anonym

värst fuckyou:et jag sett

2009-02-11 @ 12:01:45
URL: http://bloggaritmer.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0