konstiga människor del 2

jaa, för er som följer bloggen SLAVISKT så kanske ni fattat att jag och lisa börjart på körskola.. men det ni inte vet är att vi har dom mest KONSTIGA människor i vår teorigrupp...

konstiga människor #1
kvinnan som är typ 75 år gammal. SERIÖST hon ser ut som att hon nästan ska falla ihop och dö NÄR SOM HELST! hon luktar till och med som en gammal människa, typ instängd och oduschad. frågan är ju varför VARFÖR hon ska ta körkort nu? hon lär ju få ha det max fem år innan någon tar av henne det, vääärt. nä men hon är riktigt random också, skrattar typ åt allt läraren säger, tror typ att hon är lite bättre än alla andra. hahaha idiot

konstiga människor #2
killen med spikes. VEM säg mig VEM som under 2000-talet väljer att ha samma frisyr som en animerad seriefigur? sen att han typ är en motor är ju en annan femma. han kan ALLT, seriöst.. sen har han en skum jävla skinnjacka på sig också, han passar inte i den. manga + skinn = falskt, han borde köpa en ny jacka.

konstiga människor #r3
malfoys kompis jävla kompis, crabbe. jag har egentligen alltid hoppats på att harry potter och hogwarts fanns på riktigt, men inte fan har jag hoppats att jävla kompis CRABBE fanns han med. killen i vår grupp kunde typ varit crabbes tvilling, det som är lite mindre coolt med han i vår grupp är att även han KAN ALLT (vilket som crabbe fan inte skulle kunna). har typ lärt sig teoriboken utantill och försöker glänsa HELA TIDEN. han läspar även mer än om man skulle ta ut löständerna på gamkärringen. kom tillbaka när du lärt dig prata säger jag bara.


ja fan, detta var dock inte alla konstiga, utan vi har fan fler.. orkar bara inte skriva mer

Kommentarer
Postat av: lissi

och cptjejen from our hometown leder fan ligan

2009-02-26 @ 17:12:57
Postat av: Anonym

Konstig människa 1 går vid namnet Mayvor om jag inte tar fel, konstig människa 2 är cp. Och konstig människa 3 TROR bara att han kan allt, och har fel sen ändrar han sig när läraren säger något annat. och han kan inte säga R

2009-02-26 @ 20:27:55

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0