konstiga människor

ja det finns då konstiga människor. jag vill ju inte säga att jag själv är så jävla normal men NÅN GRÄNS finns det ju!

konstiga människor #1
några elever på skolan nåt utbyte med en tysk skola så nu har vi fan blivit invarderade av småhitlers. och NÄ jag är inte dum i huvet som säger så bara för att dom är tyskar, för dom ÄR fan onda. tex idag när jag var på iksu och tränade, då började det med att tre fula tjejer från tyskaligan blockerade hela korridoren utanför omklädningsrummet och dom verkade fan inte bry sig en SEKUND om att jag stod där och stampade i golvet. ba stod där och fläskade ut sig samtidigt som dom skrattade med sitt fula tyska skratt. sen när dom väl bestämde att dra sina feta rövar in i omklädningsrummet så höll den sista tjejen inte ens upp DÖRREN, ba släppte den så jag var väl helst på väg att klämmas ihjäl och dö nytränad och svettig. så jävla oförskämda och nonchalanta, ÅK HEM och visa inte era fula trynen på VÅRAN SKOLA igen tack, och ps så är erat språk så jävla fult att jag får herpes i öronen

konstig människa #2
idag när jag och emma satt på bussen från skolan ned på stan så satt det en typ 50årig tant framför oss, ser helt normal ut. snäll vanlig tant! också ser jag bara i ögonvrån hur hon petar näsan NÅ SÅ GROVT och ba ääääter, äter äter. ba pillar och typ tuggar, jag och emma höll fan på att KRÄKAS IHJÄL OSS i hennes nacke samtidigt som vi skrattade. och det värsta var att hon ba fortsatte som om hon inte brydde sig. hon var typ i snor-trans, jävla äckelkärring

konstiga människor #3
alla mattanter är så konstiga! en av dom (som har slutat) hade en svart läderkjol och inga strumpbyxor mitt i vintern, plus att hon såg ut som en satanist. sen en av dom är ASaggresiv och värsta stressad så hon skriker till en i matkön ba VAFAN SKA DU HA FÖR NÅT?? ba förlåt men jag har inte ens tagit min bricka än kan du vänta lite.. sen ett fenomen ALLA mattanter lyckas med är att ge typ en tesked ris och 4 liter gryta, ba kan jag få lite mer ris? OJDÅ, DU VAR HUNGRIG DU!! ba ja vad fan tror du? men visst om jag bara får gryta så jag ju lika gärna ta det i ett jävla glas och DRICKA det, som du vill!!! dom är bara så jävla konstiga allihopa. åhh dom kan fan inte fördela mat överhuvudtaget, kolla bara hur bellas tallrik såg ut idag..


det ser ju snarare ut som typ.. remoulad-soppa med stora bitar i. ingen människa äter sådär mycket sås!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lisa, inte prata så dära om tyskar, definitivt inte säga att dom är som hitler.

jag har många tyska vänner som är helt underbara..

2009-02-18 @ 23:13:20

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0