korvsnatteri

stina slutar aldrig att underhålla mig. idag när vi lagade mat och hon skulle steka falukorv så hade hon lagt två skivor på sidan, och då ville jag HA så jag skar jag en liten bit från en av skivorna och åt upp. sen när hon märke det så hettade hon fullkomligt..

"ALLTSÅ LISA ÄR DET DU SOM TAGIT EN BIT AV MIN KORV????" observera att det kanske var 1/10 av korvskivan som fattades
"jaaa det har jag, den var god"
"alltså du är ju dum i huvet..."
sen böjar hon gå runt för sig själv i köket och mumla
"öhhheuuuuöööa, tänk om jag skulle gå runt och bara TA grejer ifrån dig såhär.. som du ska ha till något.. typ på mackan.. ba förstöra och ta från dig.... hur kul skulle det vara??... inte så jävla kul om du hade fixat sådär.."
"vad saru stina? hahaha vad sa du?"
"......... jag orkar inte säga det en gång till fattar du väl..."

och på tal om falukorv så passar det väl perfekt med ett litet youtubeklipp

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill också ha falukorv... och polarmackor... mmm =)

va äre för adress till stinas blogg?

2009-02-03 @ 23:24:36
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0