LISA ÄR BACK

HA HA HA emma tror att hon äger bloggen bara för att jag är bortrest? NAAAHHH tror inte det va, jag är fan på G känner jag
 
oftast när man far till fjällen är det lite smuts och olja ungefär, minus oljan då men ni fattar! man är ständigt svettig och går runt i äckliga kläder och bara leeever livet! men åre är fan en klass för sig och det STÖR mig så jävla mycket, alla går runt och är så jävla fina och stockholmska, SKRATTAR ihjäl mig. folk är liksom inte i backarna, utan går istället och glassar på café tills afterskin drar igång också glider man in med skidställ värda 20 laxxxxxx. men nog är det kul ändå! kan ju lova att det här hotellet är sjukt, som en hel jävla STAD! har platt-tv och trådlöst internet på rummet, det finns bowling, golfbana, äventyrsbad(!), spa, restaurang, sportbar och jaa ni förstår, en stad

igår hände världens roligaste grej. när vi kom hit och hade checkat in så började vi släpa på väskorna mot rummet men så FÖLL stina mitt i jävla entren på hotellet, och entren är fan lika stor som en fotbollsplan hahahah och det var asmycket folk som satt i baren brevid. jag skrattade tills jag GRÄT och stina blev så jävla förbannad för hon skämdes väl för hennes graciösa STUP i stengolvet. "lisa du kan ju fan KNULLA sig själv!!!!!!!!!!" nä stina, jag kan verkligen inte det

idag har jag typ feber och är jättehängig men det passade bra eftersom att vädret är GALET, ba snöar och blåser ganska mycket så vi tog en skön dag, träffade några vi känner och eftersom pappa är knarklangare och är här för lite business så hjälpte vi honom i hans arbete! nämen, vi har kollat skidor inför nästa säsong och IHHH det var kuLiGt värre. sen åt vi lite frisco och chilicheese till lunch och nu ligger vi på hotellrummet och ser på scrubs, ska snart på äventyrsbadet, fyfan jag kommer stupa


ett hotellrum och en gulli pappa


körde race i korridorerna, dock såg jag besatt ut på bilden så jag fick bli elton john!!


inte okej


idag kollade vi skidor och hade bullfest @ HEAD MANSION


SKITtuffa, värsta fresh prince ju

    
vi matchar, tyvärr

HA EN NAJS KVÄLL nu ska jag stupa, hejdå whores

Kommentarer
Postat av: EMMA

JAG ÅT OCKSÅ FRISCO TILL LUNCH!!! vilket sammanträffande! blir typ lite rörd

2009-02-20 @ 18:04:05
Postat av: Johanna

Hahahah stina är ju så jävla rolig!! jag döööööööööööör :D



men hallå, varför fick inte jag följa med till åre?? schysst ens snorunge!



Ps. coolt ens att matcha sin lillasyster. Ds

Postat av: Johanna

whuut? vad hände med min URL kan man ju fråga sig!

2009-02-20 @ 18:56:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0