lördag

hahah det är ju otroligt att trots att hemma bara är hemma och är gullig så lyckas jag blogga mer än henne, VAFAN emma vafan. idag har vi åkt hela långa dagen och nu är jag trött som en antilop. som nedvarvning efter dagen gick vi på sauna world där vi suttit i 8 stycken olika bastur (jaaa bastu i plural heter fan BASTUR hahhha) bla finsk bastu och en ISBASTU. var helt sjukt kallt och det såg ut som en fängelsehåla med galler fylld av snö och is och man halkade fan ihjäl sig! sen badade vi isvak inomhus och sen bubbelpool. nu är jag helt SLUT, och inte blev jag mindre trött efter att ha skådat VÄRLDENS STÖRSTA PAKET inne på sauna world. det var en kille som badade i kalsonger och han hade verkligen en VATTENMELON till pung, helt sjukt. om jag var han skulle jag fan bada i MJUKISBYXOR och inte kalsonger, ba flashade! varken jag eller lillasyster kunde sluta titta, blehhh


igårkväll visade jag min fuckyoutalang IIIGEEEEN


kollade på slopestyletävling


jag var tillochmed med i tävlingen, NAT



cool mummy cool daddy


wille slog ut några tänder


igår provade stina ett par jeans, fast jag tyckte att det såg ut som att hon skitit ned sig, ellerhur? jag fick dock igen för mitt hemska yttrande då hon idag köpte ett par andra (SNYGGA) jeans som jag tänkte aAAHHA dom där kan jag säkert låna, men stina gav igen och sa "du får inte på dig dom för du har för stor röv" och sant som det var sagt. hon skulle väl kanske valt skitbyxorna ändå, då kanske jag hade kunnat låna dom iaf..

nu ska vi snart ut och käka middag och sen vettefan vad som händer, kanske festahhh lös med lite pikébögar? nehhh
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: finne

bastu

2009-02-22 @ 04:16:25

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0