lörday

HALLÅÅOO BLÅGGÄRSCHH som stina-fucking-lee skulle sagt
ikväll har jag och emelie hängt jävel, först lagade vi mat och det tog lätt 2 timmar hahah, helvete vilket gööööra! fick tillochmed ringa emma för lite hjälp per TELE om man säger så!
blev tillslut värsta specialmarinerade fläskfilén, potatisklyftor med bea och mutzi-mutzi-sallad, gott som fan
var väl kräkmätta och färdigätnaaa vid halv 10 HELST, och resten av kvällen har vi härjat runt och kört bil, typiskt vännäs VAVA?dunkat old schoolskivor så jag fan har fått tinnitus tror jag, och så har vi sladdat lite i SNÖSTORMEN, gahhh. sen var det fyllehämtningar av både parents and teens! nu är jag hemma och helt utmattad, ska sova SÅ GOTT och äntligen får jag vakna en söndag utan att behöva gå upp och passa nån jävla tid, SAYONARA BITCHES


hittade ett par riktigt grymma solbrillor i bilen som jag tror tillhör emelies pappa BOZZE. jag förvandlades plötsligt från average lisa till GRYM sportlisa. typ en blek usain bolt med andra ord. ps ni kan ju bortse ifrån att jag ser UTVECKLINGSSTÖRD ut på bilden, puss ds

Kommentarer
Postat av: ems

HA HA HA AHHAAHAhahahahhahahahaha du är fucking rolig

2009-02-08 @ 09:56:11
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: Julia

hej. ni är utmanad på min blogg! :)

2009-02-09 @ 12:36:04
URL: http://jeia.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0