måndag

HEJ BLOGGISH. ovanligt nog har det här varit en rolig måndag. roligaste var att emma fick igen för mitt jävla fall i lördags, idag var det hennes tur och hon föll verkligen baklänges helt raklång och PANG ba så låg hon och kved! jag fattar inte vad som hände men jag skrattade så jävla HÖGT åt stackarn, allt bara skenade
sen på friskvården har vi äntligen börjat med massage som vi väntat på i typ 3 år! FY I FIDIE så skönt det var. jag och emma blev ett massagepar så då vare bara att smälla upp bänken och dra fram oljan! idag hade vi ryggmassage och det var så satans skönt att jag vill bara lipa. man blir så avslappnad att man nästan somnar, också ansiktet ba ligger ihopklämt och bortdomnat i det där jävla hålet man kikar igenom. man kan som inte prata utan man får talfel och börjar typ dregla efter sisådär en halvtimmes massage. nu ska vi hålla på med det här i typ 452 veckor och sen ska vi ha nåt slags massageprov då vi ska ta in valfritt nylle för en 60 minuters helkroppsmassage. DEN SOM ÄR BÄST PÅ ATT KOMMENTERA BLOGGEN KANSKE HAR EN CHANS ATT BLI MASSAGEOFFER åkäj?
etfer skolan hade jag körlektion och jofan det var ju kul. men jag känner mig bara så jävla efterbliven!! eller så är det för att min körlärare pratar till mig som om jag vore 3 år och inte 30 som jag egentligen är.


ser ni hur jag njuter!
ps varför är hålet så jävla litet? mitt nylle domnade fan bort av av tajthet ds

Kommentarer
Postat av: någon som är snygg

Sa ju att min plats är given!!

2009-02-16 @ 18:23:12
Postat av: lissi

amen WHAT UP sluta vara anonym så kanske du har en bättre chans idiot!!

2009-02-16 @ 18:31:15
Postat av: emilie

hahahahahahm jävla kul bild!!!!!!!!!!!

2009-02-16 @ 19:25:14
Postat av: andreas "ankan"#

2009-02-16 @ 19:36:08
Postat av: andreas "data mickes son" w

jag har ont i ryggen, och min far kan ta din dator

2009-02-16 @ 19:36:38
Postat av: vaniljdrömmen

men du kexet kan du inte hetta lite mer nästa gång så kanske du får som du vill

2009-02-16 @ 23:26:39

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0