min busschaufför

haaaahha idag åkte jag med världens sjukaste busschaufför! han satt typ och konverserade (?) med folk på bussen genom att prata mongohögt i mikrofonen! normala busschaufförer säger typ "glöm inte säkerhetsbältena" men den här mannen.. han hälsade oss välkomna, han presenterade sig, destinatioooon, regler i bussen, han berättade om att han körde med växellåda och inte automat och vilka jobbiga problem han hade pga det, berättade vilken hastighet han skulle köra på, att vi kunde flyga ur rutorna om han gjorde en omkörning OSV oooo ssss vvvv, ba OKEJ det RÄCKER, vi ska liksom åka buss en HALVTIMME?
tillslut började han tillochmed berätta om hur VÄDRET såg ut i umeå, hahahah skrattade ihjäl mig, han var fan värre än en turistguide i turkiet. jag fick t.o.m lov att stänga av mp3n för att kunna lyssna på hans underbara stämma


fifan för busschaufförer

Kommentarer
Postat av: Lars Olof

du ska inte va arg på honom för att han älskar sitt jobb och tar det på allvar. han jag åkte med imorse skällde ut mig för att jag inte sprang hela vägen fram till bussen :/

2009-02-05 @ 18:40:10
Postat av: vbys coolaste

hahahah så jävla sköööön gubbjävel, trodde att han ägde nån jävla charterbuss!

2009-02-05 @ 23:54:22

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0