mord i sinnet

alltså fyfan jag skakar typ just nu, jag höll just på att döda mig själv utan att ens veta om det
jag ligger i sängen och ser på serier som vanligt också har jag ätit ett äpple med världens vassaste kniv, typ värsta mördarkniven, också la jag bara ifrån mig the äppelskrutt and the knife brevid mig i sängen och tänker väl fan inte längre än så. men typ en halvtimme senare så skär jag typ en VARGGROP i benet ba AJ, hade typ lika gärna kunnat träffa hjärtat eller halspulsådern eller typ ögat, tänk om jag somnat med knivjäveln som en nallebjörn, iM sO haPPy iM aLiVe. ps så spelar det ju egentligen ingen roll jag kan väl lika gärna dö för imorgon har jag körlektion igen..........


ser ni hur jag så gärna min starka arm bara vill skära i nånting?? jag är fan på HUGGET ikväll hehehhhhhhhhhhhh
nästan lite som dexter morgan, åh vad jag saknar den seriemördaren, godnatt

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

TACk så mkt för kommentaren :

jag köpte tröjan på gina för hela 129kr :

2009-02-06 @ 09:33:04
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0