so long!

nu har jag försökt packa i flera dagar men jag är verkligen värdelöst dålig på det. fast nu i sista minuten äre fixat! "klartt och betaRRRTT" så att säga. så snart åker jag iväg till åre, så grooovt kul och jävligt skönt att komma iväg ett tag!
några minusgrader, 1,5 dm nysnö och förhoppningsvis soligt som fan. dock känner jag mig helt igenproppad i huvudet och nyser väl snart upp nånting inifrån magen men det ska väl inte vara så farligt antar jag! har laddat upp med massa cola och godis och lite serier på datorn, mmmmm thats the way

kommer hem söndag kväll men SJÄLVKLART i will blogg from the fjälls if the internet's OK, MKAY? kommer sakna emma..


bilder från förra året

SAYONARA BITCHES

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0