störande fifan

alltså emma har ju LÄTT nån mutation i käften!!!!!! vi ligger framför tvn och tar det lugnt och mitt i harmonin så hör jag bara hur det knäcker och knakar, typ som att nån bryter lårbenshalsen. eller som att en kota som hoppar ut led och går tillbaka och hoppar ur led och går tillbaka osvosvosvosv! då är det emma som ligger och smaskar på en godis. men NÄ det är inte godisen som knakar utan det är emmas jävla KÄKE. tänk er att det låter högt UT i hela rummet, tänk er då hur det låter inne i emmas huvud. hon leker typ naprapat inne i käften, så JÄVLA irriterande, sök hjälp
sen när hon dricker cola så har hon ihopbitna tänder och suuger colan genom tänderna, ba sipprar genom protesen! men tur som fan att hon inte smaskar bara, som OLOF fuckin RYDVALL världens största smaskare. jag har inte vågat erkänna det här förut men när olof äter rivna morötter på lunchen (vilket han typ ALLTID gör) så smaskar han som en jävla KO SOM ÄTER GRÄS, helt jävla otroligt. förlåt olof men jag emma och felix skrattar alltid inombords åt dig på lunchen när du äter dina satans morötter, han leker typ "snaska balle" skulle jag tro

nä NU ÄRE NOG, här kommer lite bilder från kvällen kära rävar


här är dagens outfitta, jag är hiphop idag, hiphopfredag, W€$T $iD€


här är emmas mobil hahahhahahah jävligt söt

Kommentarer
Postat av: emma

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, förut låste sig min käka när det var kallt ute - ej okej. sen så ska jag ta och köra upp mobilen i någons röv (där den hör hemma)...................kul vecka NAAAAAAAAAt

2009-02-06 @ 22:11:54
URL: http://sweetmarymotheroffuck
Postat av: brinn i helvetet

Det är ju tur att ni är så perfekta i alla fall. Tyvärr kunde inte Gud göra alla lika fulländade.

2009-02-06 @ 23:37:22
Postat av: Anonym

nu tycker ajg inte att vi ska tracka ner på olof bara för att han planterar skog

2009-02-07 @ 02:17:52

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0