"bajs horan"

grym dag i backen, soligt och nAAjZ, LIVET LEKTE osv. skidskolan tog slut för i år så det firade vi friska och alerta ungdomar med AFTERSKI-TACOS @ mattan mansion. sedan däckade vi framför tvn, iaf jag. vad dom andra gjorde är ju en gåta.. jag vaknade iaf av att nån pillade med sin mobil i röven på mig, snyggt


sen spelade vi in en uppföljare på gårdagens videoklipp


igår drog föressten stina årets roligaste kommentar, en såndär typisk kommentar som kommer från en spårad fjortonåring. stina sitter vid sin dator och chattar då mamma kommer och säger att hon ska stänga av den för att vi ska åka in till stan och gå på restaurang. stina suckar och stänger motvilligt av datorn (GAHH det är ju så jobbigt att lämna msn ni vet) hursomhelst så lyckas mamma få migrän 1 min efter detta, och säger till stina "det blir ingen stan, jag har fått migrän" stina ba "vadå? vi ska alltså inte äta ute?" "nä.. jag måste ju gå och lägga mig nu" stina utbrister då "MEN ÅH!!!!!!!! VÄRT ATT JAG STÄNGDE AV DATORN DÅ!!!! ÅHHHHHHHHHHHHHH"

nu när jag ändå håller på att spy på stina så kan jag ju lika gärna fortsätta..emma upplyste mig om en rolig sak idag: att jag är en "fet jävla bajshora" hon hade nämnligen varit inne på min lillasysters blogg där stina så fint hade tillgänat mig några värmade rader.  "Menmen, min syster (den tjocka jävel bajs hora fan till Lisa) har snackat skit om mig på hennes blogg. och jag ska ta min hämd! XD men inte nu..." hahahahah du är rolig du stinsen, men framförallt så är du dysse

Kommentarer
Postat av: Jag känner världens bästa tacobrödsvikare och är nästan lika stolt som han själv, höres

haha varför vrider jag på huvet som en jävla spasmisk luffare? PS. Anneli, du kan väl försöka tona ner dig?

2009-02-01 @ 19:34:28
Postat av: grisen nummer uno när det gäller tacoätning

hahahhahah alltså jag klarar inte av oss själva!

ps. nej olof ditt jävla spasmerbarn, dra åt helvete ds.

ps2 jag önskar att jag inte hade hunnit stanna innan jag åkte in i olle.. ds2

2009-02-01 @ 23:22:17
Postat av: Jag känner världens bästa tacobrödsvikare och är nästan lika stolt som han själv, höres

Anneli får jag fråga en personlig fråga? Varför ska du ha tacosåsen i tröjärmen? borde den inte va i brödet?

2009-02-01 @ 23:37:32
Postat av: ÄR världens bästa tacobröds vikare!

2009-02-02 @ 22:54:37
Postat av: ÄR världens bästa tacobröds vikare!

puss!

2009-02-02 @ 22:55:12

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0