telefonproblem

alltså nyss låg jag så skönt framför tvn, och plötsligt ringer telefonen och tillslut så ställer jag mig upp och vrålar "MEN JAAAAAA!!!! JAG KOMMER!!!" hahahah så jävla idiotiskt egentligen, varför gör man typ alltid så när det ringer? som att telefonen skulle ba "okej det är lugnt, om du vill så kan jag sluta plinga ett tag?" sjukt cp

meeeen, ibland hinner man inte ens bli irriterad på telefoner som ringer för man är så jävla snabb på att svara. tex som NYSS då emma smsat mig. då läste jag just smset då hon ringer och jag råkar fortare än taz. jag börja babbla ashögt i telefonen eftersom hennes samtal kom sådär utan förvarning "AH SHIT JAG LÄSTE JUST DITT SMS OCKSÅ RINGER DU BA LALALLALA" utan att säga hej eller nåt, och emma svarar liksom inte för hon har just fått en hjärtinfarkt på andra sidan luren. "HÅÅHH jag måste andas.. jag hann ju fan knappt slå ditt nummer innan du svarade också hör jag bara hur nån SKRIKER" sånt där är läskigt

och sen en till sak! varför svarar man typ "hej det är lisa" egentligen? visst funkar det om det är någon man känner, men om det är någon som man inte känner som ringer så säger väl fan inte mitt namn dom någonting? istället borde man ju svara "hej jag heter lisa" så man presenterar sig lite! men det låter ju inte friskt hahah. för ganska länge sen satt vi och snackade om just det här, men vi kom fram till att man fan inte kan svara med att presentera sig, som om den som ringde vore nån jävla namndysse. mitt i samtalet så ringer det plötsligt och pinsamt nog så svarar jag såklart ASexalterad HEJ JAG HETER LISA! eeeh jag menar hej det är lisa..

slutsats: telefoner är jävligt dryga


dagens hälsning, från mig till dig

Kommentarer
Postat av: the one...stefan

ja men varför svarar man över huvudtaget med sitt namn DEN SOM RINGER VET VÄL FÖR FAN VEM DEN HAR SLAGIT NUMMRET TILL!

2009-02-12 @ 23:02:30
Postat av: lissi

svar på tal stefanbög att NEJ för ibland ringer det jävliga nyllen och tror att jag heter jonathan

2009-02-13 @ 00:23:33

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0