tips från coachen

egentligen borde rubriken heta "tipsa coachen" men den rubriken var inte lika rolig, tycker jag.. ja, fan det jag måste ha hjälp med är att hitta en NY MOBILTELEFON, eftersom att min dog på lisas jävla garagegolv, RIP. jag hatar att kolla på mobiltelefoner, eller egentligen älskar jag det bara att jag kommer aldrig att kunna bestämma mig!!!!! kan ingen bara ge mig en ny telefon, det skulle vara schyrre!

fast nu när jag väl håller igång kan jag lika gärna skriva några tips från coachen, läs och lär
- sov inte med smink, om ni inte vill vakna upp och se ut som en riktig jävla rysshora (som jag gjorde imorse)
- reta inte lisa liden, hon kan bli stark när hon är arg. + att hon kan säga väldigt elaka saker
- var inte ute på vägarna när jag övningskör, har någon sorts bokstavskombination som gör att i bilen har jag ständig pms




det var allt för idag, nu ska jag tillbaka till att inte göra någonting på engelskan.. heheheheheh

Kommentarer
Postat av: lissi

WHAT UUUP? STOP TALKIN' SHIT BOUT ME, THANK YA VERY MUCH!!! du får ju mig att framstå som lucifers avkomma men emma du är inte så jävla gullig du heller (och därför älskar jag dig)

2009-02-16 @ 10:22:40
URL: http://sweetmarymotheroffuck.blogg.se/
Postat av: ems

du är lucifers avkomma............ jag med!! hEHHEhehehe roligt

2009-02-16 @ 10:24:56

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0