plötsligt blev jag kriminell

alltså jag är ju fan DUM i huvudet, hur lyckas jag med allting? jag börjar snart LIPA. jag tror inte på gud men OM han skulle funnits så HATAR han fan mig, satan i perkele, här kommer historien om världens dummaste hora

jag hem också kommer mamma fram med ett papper till mig. läser lite och inser att det är från POLISEN!!! ba va? får ont i magen, VAD HAR JAG GJORT? är fan asrädd för polisen. läser lite nogrannare, lite till, är dysse, fattar ingenting, tills jag ser "holmsund 15/2 klockan 15.02" typ. "CCB 798"  jaha? bilens registreringsnummer? hmmm.. dagen jag övningskörde till mormor och morfar. plötsligt slår det mig. JAG HAR BLIVIT TAGEN AV EN SATANS FARTKAMERA!!!! jag är kriminell och har kört för fort och blivit PÅKOMMEN, jag är ju helt jävla otroligt sämst. kul lisa kul, är asorolig. jag kommer fan ihåg hur mamma ba... men det är ju 50 här, och jag hävdade att NÄÄ FAN det var 70. nu fattar jag var min körlärare menade när han sa "du kör lite offensivt.."
aja, det står ju tyvärr inte i pappret hur fort man kört, utan dom frågar bara efter förarens namn osv. TÄNK om jag körde typ 20 km/h för fort? för det tror jag fan att jag gjorde. om man kör så fort tappar man väl körkortet? men jag HAR ju inget körkort! tappar jag typ min lämpa eller? får min mamma skulden för att hon är min handledare? kommer HON tappa sitt körkort eller typ handledarbevis? ÅHHHH sen lär ju bötern bli på typ 2000 spänn. jag är ju så JÄVLA DUM I HUVUDET, blir så less på mig själv att jag vill kräkas. det här var fan droppen, ORKAR inte mer. jävla körkortet ger mig eksem i hjärtat!!!!!!!! jag ger fan upp jag hatar livet skjut mig SNÄLLA jävla polisen jag förstör ju ändå bara


Kommentarer
Postat av: anneli-stefan

"läser lite nogrannare, lite till, är dysse, fattar ingenting"

HAHAHAHAHAHAHAHAA

2009-02-26 @ 00:16:38
Postat av: Ola

det ordnar sig nog lisa, dom vet ju inte att det var du som körde! din mor eller far får väl ta smällen men det blir ju ba böter.

2009-02-26 @ 00:17:44

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0