its ej okej

alltså visst är det möjligt att man svettas ihjäl? till DÖDS alltså? för isåfall är jag på väg att gå bort nu tror jag
är så VARM att jag ORKAR inte mer. fattar inte vad som hänt, men det är iallafall 28 GRADER VARMT INOMHUS, 28 grader!!!! det är inte normalt. det är kokhett på golven och luften känns som en satans regnskog, hoppar typ snart ut i en snödriva

jag har härmed också löst gåtan om hur i helvete jag kunde somna typ 10 igårkväll, VÄRMEN! jag låg och såg på tv också kände jag mig bara så jävla SLUUT att jag somnade, dock med kläderna på, så när jag vaknade imorse trodde jag att jag låg i en solstol i centrala jävla spanien


finns ju iallafall gott om snö att svalka sig i här i veneeesss

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0