parking lot

det blir fan mycket snack om bilar på den här bloggen, men är det så konstigt dAAHhhh? livet sista året på gymnasiet har fan kretsat runt körkort körkort körkort, jävla JÄVLA körkort. i tisdags tog dock OLOF RYDVALL sitt körkort och även om jag och emma är avundsjuka så är det ju ändå kung, för nu finns det ännu ett nylle som kan köra bil till lunchen! WOOPWOOP
igår var första dagen som olof hade bilen till skolan så han ville gärna tappa skjuts-oskulden. dock var det ju första gången så olof var jävligt nervös, och brännland som satt som co-driver i framsätet tjöööt av adhd bara för att jävlas med stackars olof. det slutade med att han var så skakis att han parkerade som värsta kärringen och sedan var NÖJD med den. han hade med andra ord tänkt att lämna bilen såhär på parkeringen..


"snyyyyyyyggt"

Kommentarer
Postat av: Eskil

ah men parkera normalt skulle jag kunna göra, om jag ville

2009-02-26 @ 18:31:17
Postat av: äre nå fräscht?

- olof, kan du snälla parkera som en idiot?

- aah, men det skulle jag kunna göra

2009-02-26 @ 18:31:46

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0