its ej okej

fysatan jag HATAR måndagar, är alltid så jävla less och då blir starten på veckan en riktig KUK
jag fattar inte vad som hänt med mig, är så förbannat trött hela tiden. igår somnade jag ÖVERALLT
1. hos anneli
2. hemma på köksgolvet
3. liggandes på golvet i vardagsrummet med överkroppen hängandes över soffan (skön ställning jag vet!)
när jag vaknde tänkte jag att jag skulle ta tag i mitt liv och gå och duscha, men innan jag ens tog mig in i badrummet så råkade jag somna i..
4. sängen med understället på

idag har det bara fortsatt.
1. på bussen in till skolan som en riktig gris.
2. i skolan på bänken INNAN första lektionen hade börjat
3. på bussen hem, jag somnade och vaknade säkert 10 gånger.
nu sitter jag och väntar på middag och jag kan väl sätta en hundring på att jag hinner somna på något random ställe innan dess också. är jävligt less på att vara trött eftersom jag inte har TID ATT SOVA för jag har fan mer skolarbete än bert ljung


funderar fan på att gå och sova ihjäl mig

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0