phonefive!!

hahahhaaha jag är en riktig liten horunge. både jag och mamma (och typ resten av hela världen) hatar telefonförsäljare. och oftast så är det mottot WE GOT EACH OTHERS BACK när det gäller att avfärda telefonfittor, men ikväll vet jag inte vad som slog slint för mamma. vi sitter framför tvn och har det sådär sköönt. då ringer telefonen, mamma svarar. "ja det finns en man i den åldern men han är tyvärr inte hemma just nu...jomen en tjej i den åldern, jo det finns det, om du väntar lite" också sträcker hon telefonen till log till mig med HAHA-JAG-KOM UNDAN-OCH-DU-ÅKTE-DIT ISTÄLLET-MIN-FULA-DOTTER-ansiktsuttrycket. FAN för dig mamma viskade jag, tar luren och kopplar istället på svärmorsdrömsrösten och blir sådär jättetrevlig. kärringen i telefonen babblar på.. "ja häääeiiij jaee ringer fraon hermelin rääsöörch, å vi jobbae me marknadsundersökningaaar, har du tid att besvara några frågor?" "nej tyvääääärr jag är upptagen för tillfället" "jaha okej jag förstooååeeer, men då söker jag en kvinna i åldern 40-49 istället" heeehhhhhhhh jag ser min chans att krossa mamma "jamen ABSOLUT!!! (i love you telefonförsäljare) du får prata med kvinnan du pratade med i början.." också sträcker jag telefonen tillbaka till mamma igen. HÄMDEN ÄR LJUV mushan. hon ger mig onda ögat och avslutar med ett saftigt fuckyoufinger upptryckt i mitt face innan hon inleder det oändliga samtalet med djävulen. det var det värt


ibland är hon lika jävlig som telefonförsäljare

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0