what what, in the butt

idag hade vi rövmassage på friskvården och det måste ju vara guds gåva till mänskligheten! SMACK THAT
och nej, vi blottade inte röven helt och thank god för det, SÅÅ jävla frispråkiga är vi faktiskt inte. man masserade mer sidan av asset, typ "sätet". och VARFÖR har ingen kommit på denna massage tidigare? det känns dock som att det nu kommer bli svårare att hitta en frivillig "kund" till massageprovet. alla vill ju inte bli piskad på rumpan om man säger så

och på tal om rumpor så kommer här en video som vi kollade på för längesen men TYVÄRR aldrig hittat igen förrän nuuuu, NUUU nuuuu. hahahah den är ju så jävla rolig. hur GÖÖR han? fattar ingenting, skulle nog inte våga massera den iaf


Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR HAR HAN INGA KALSONGER PÅ SIG NÄR HAN GÖR EN SÅNHÄR VIDEO?? kan någon svara mig???? tror han att alla vill se hans.. pene

2009-02-23 @ 20:15:36
Postat av: JnLmodels

Ball video haha :D



Det är tungt att vara nästan ensam kille här ute i bloggvärlden, och framför allt som fotograf. Det är ju nästan bara tjejer . Så df, har jag även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din! Det skulle hjälpa mig otroligt mycket och skulle vara kul med din bedömning av bloggen! :D

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-02-23 @ 20:59:03
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Postat av: Larsolof

steve spårar ju

2009-02-23 @ 21:00:49

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0