coyoterocker

mamma hon är rolig hon. idag ordnade jag spotify på hennes dator

"men vad ska jag ha för användarnamn då? ROCKARN?? hahhhah. näHEpp det var upptaget! inte rockarn.. då får det bli.. coyoterocker...ja, det blir bra."

jag tror att mamma har någon förkärlek till prärievargar och smuts. coyote hit och coyote dit, överallt! det är bergis pga hennes förlutna i ZEKE CYCLES motorcykelklubb. jag tror nog hon saknar tiden som ung motorcykelbrutta i skinnställ bakpå pappas guldvinge (typ hennes alterego) skrattar ihjäl mig, söta mamma

fast nu ska jag inte snacka skit om mamma här, jag har ju faktiskt själv ett förflutet som en motorcykelbrutta, det var tider det

*you can kLiCkk bRuM the pictures*


jag var ung, ack så ung, men nog fan kunde jag köra motorcykel nog, här testade jag outfiten inför en tävling i moskva


på toppen av min karriär kammade jag lite modelljobb dessutom, att posera på en motorcykel med trosor och wayfarers var min grej liksom

Kommentarer
Postat av: Anton S

HAHAHA din mamma är ju för skön, PLidén kändes för klassiskt antar jag

2009-02-03 @ 22:07:38
URL: http://coorslightinthenight.wordpress.com
Postat av: ems

guuuuuuullig du var

2009-02-03 @ 22:24:00

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0