jaaaa

nu är jag hemma på isbanegatan 1 igen efter en helg bland stockholmare och suomis. sov som en gris i bilen hem och när vi stannat in the garage hemma så bestämde jag mig för att inte röra mig ur fläcken utan sova med chipssmulor och colaflaskor i bilen istället! dock kom jag på en sak - JAG MÅSTE STARTA DATORN OCH SKRAPA APLOTTEN!! det är ju helt otroligt jävla SINNESRUBBAT och nu kan man ju konstatera att jag är besatt av aplotten. ändå får jag alltid högst 3 poäng, jag suger. och ja, jag suger igen, för nu är jag fast vid datorn och tvingas blogga ett "om helgen"-inlägg pga andreas westeryard
helgen har varit toppen men vädret har ju verkligen varit ASDÅLIGT, tji fick den dumma horan lisa som hoppats på sol. men så är det väl att vara cpskadad. men EN fördel kan man väl se: nu har jag testat på livet som blind. dock tror jag inte att blinda brukar åka skidor så ofta, men det har jag testat nu! roligt var det dessutom att trots vädret ska jävla söderlänningarna ha sportlov och invardera ALLT. kan väl säga att för att vara blind så var jag jävligt skicklig på att åka sicksack. om jag hade varit liiiite aggressivare hade jag lätt kunnat härma mammas morbror och vråla "VILL DU DÖÖÖÖöööö KÄRRINGJÄVEL??!!!!" till nån idiot i backen. ni vet ju själva hur man kan bli när man är riktigt rädd. om man är på väg att krocka i någon också klarar man sig precis, då är det nästan så att man istället för att åka iväg lycklig över livet, vill stanna och ge personen en käftsmäll samtidigt som man läxar upp den genom att repa en stålkant över halspulsådern på idioten som nästan dödat dig.

få se nuu.. har jag något mer att berätta? ja! att jag har HÄNGT (ömsesidigt hängt) med börje salmings syster. roligt eftersom jag tycker han är så ful. ehhh vad mer.. JOOO att jag har varit nära döden ETT FLERTAL gånger. vi har som sagt varit på möten för pappas företag och kollat på kläder osv, och på BÅDA ställena när man skulle låna toaletten så skrämdes man IHJÄL av skyltdockor. jag kommer in på toan, tänder, också står det en jävla NAKEN SKYLTDOCKA i duschen. jag fick nästan lov att lägga mig i framstupa sidoläge och varva ned innan jag kunde pinka.
och vad mer.. jo igår efter vi badat och bastat så bytte vi om OSV ni fattar. det sjuka var bara att när jag stod där spritt språngande naken på väg att klä på mig så sneglade jag i ögonvrån och upptäckte något som INTE stämde: en utvecklingsstörd man i 40årsåldern som hade virrat till sig och hamnat inne på damernas. hoppas han hade kul..

Kommentarer
Postat av: alexander westergård

andreas ligger och sover, så han har inte tvingat dig till nått. OKEJ fattaru?

2009-02-23 @ 01:17:05
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du har haft en grym måndag en så länge! Ha det bäst nu.

2009-02-23 @ 17:54:57
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är äcklig och sliten. Alltså äckligt sliten

2009-02-23 @ 18:33:03

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0