vaaaaaaaaaaaaaaaa?

hahahahah alldeles nyss ringde telefonen här på bk4, pappa-kjell var snabb med att svara
"hej det är kjell-ivan"
tyst
"det är kjell-ivan"
tyst
"kjell-ivan adolfsson"

hahah nu var det en stackars tant som hade ringt fel, men jag skrattar ihjäl mig! bha undrade hon frågade vilken kjell-ivan det var? HUR MÅNGA KJELL-IVANS finns det? typ tre? det är inte så att han heter nått pappigt som "anders", "mikael" eller ens "lars", utan KJELL-IVAN. skrattar ihjäl mig, älskade pappa-kjell

 egentligen hade min farmor tänkt att döpa pappa till sven-lennart.... hur kul hade inte det varit egentligen? om han varit medlem i ett dansband hade det inte varit svårt att döpa det bandet - sven-lennartz! SNYGGT. lycko pappa som fick heta kjell-ivan istället för sven-lennart... hehee

och ps. tänk er när min pappa var liten och alla skulle dalta med honom, bha "koooom hiiiiiiit lilla kjell-ivan", hahahhah det funkar verkligen inte. nä min pappa föddes som den medelåldersman han är idag.

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHHAHA fyfan så rolig du är emma!

2009-02-17 @ 18:21:40
Postat av: lissi

hhahahah pappa kjell, ska fan reta gallfebern ur honom

2009-02-17 @ 18:32:03

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0