WOOPWOOP

idag var jag ledig, men satan vad jag har gjort MYCKET, hur hinner man så mycket på en och samma dag kan man fan fråga sig.  IDIOTISK som jag är så har jag såklart körlektion tidigare än martin timell, dagen började med att kliva upp klockan 6, fy i fittan. sen har jag gjort massa saker men inte fan vill väl ni höra om allt sånt tjafs, plus att jag är så trött att jag orkar inte ens skriva det. det är groooovt utmattande att vara bloggare, stackars kenza och blondinbella, ack ack ACKkkkk


här är en bild från kvällen iaf! filip bella brännland och jag härjade i backen i några timmar, FETT roligt men FETT kallt, har säkerliiigen förfrusit ansiktet, eller som brännland sa "mina ögonbryn har immat ihop"

Kommentarer
Postat av: Andreas_13

Tjee roligt att jag kan stå still!

2009-02-11 @ 10:35:03

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0