"yo makafaka tim"

idag har jag jobbat på månen med kidsen igen, hahah det är så jävla kul för alla är så roliga hela tiden. och jag är världens bästa fröken, idag lekte jag tex mördarmask. men ibland verkar jag ändå inte vara värd nånting..


får hatbrev

"lisa, du ser ut som en gris"

"åhh vad coolt du ritar"
"jamen jag är ju cool"
"du är ful också"

"vad heter duuuu?"
"lisa"
"jaha! är du en tjej? jag trodde du var en kille" men ursäkta mig som klär mig som en eskimå, det är kallt skitunge
 
(och på tal om kallt så var det fan 30 grader när jag skulle gå imorse och jag satsade ju fan på full mundering, också möter jag nån högstadiehora som kommer gåendes utan både mössa och vantar också har hon UPPKNÄPPT jacka hahaha höll fan på att skratta ihjäl mig åt henne, men för henne var det typ "ska man vara fin får man FAN lida pin")

dock händer det att man får lite uppskattning ibland:


alla verkar skriva fina saker på whiteboardtavlan åt mig *status fifän*

hahahaha åh, en pojke är så himla gullig, på samlingen när jag läste en saga så satte han sig i mitt knä som en liten bäbiiiiis. sen när vi skulle ut och leka så läspade han ba "UT MED DIG SMÅPRUTTEN" hahah


"vilken cool pickadoll du har, du ser ut som jens bond!"


det var många som var på sånghumör idag. två killar skrev this ONE HIT WONDER och sjöng för mig

det skönaste med barnen är dock hur jävla ärliga dom är..
"skriv tilde och alice bästa kompisar"
"nä"
"okej"

Kommentarer
Postat av: ems

hahahhahahahahhah så jävla roliga hatbrev, skrattar ihjäl mig!

2009-02-17 @ 18:19:10
Postat av: Rydvall

blogga om mig

2009-02-17 @ 19:05:37
URL: http://rydvall.blogg.se/
Postat av: Andreas Westergaard

blågga om mej snälla!

2009-02-17 @ 20:15:10
Postat av: felix

jag är gaaalet fräsch

2009-02-17 @ 20:27:33
Postat av: anneeeli

HAHAHAHAHHAHAHAHAH JAG ÄLSKAR DOM DÄR BARNEN!

2009-02-17 @ 21:43:15

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0