3 år med photo booth

nu gör jag en uppföljare på emmas bildserie!!! man kan fan hitta mycket spännande bland alla 1000 webcambilder, hoohoih

------>
mackan var ny, ung och fräsch. jag tog en snitsig bild, vilket senare resulterade i den (numera ökända) bild nr 2 (tack jävla robert, olov & co) världens största fitta fick jag iaf?


första sommarlovet stekte jag, mamma och stinsen 2 veckor i israel. "så jävla smutsiga" tyckte emma


*oskyldig*


borstar tänderna ser ni väl


åt pizza i sängen med mina skönaste utomlandsbyxor (ps jag har upptäckt att jag har världens största rynka i pannan)


det blev höst.. här kan man tro att jag kör bil och är RIKTIGT häftig, men icke sa nicke


jag hittade en röv-kiwi


vi testade på att vara emo


på vintern klippte jag mig kort


på sportlovet drog till fjällen med bla dessa idioter


och på påsklovet drog jag, brännland, teddan och maxxan till riksgränsen och glassade. när jag kom hem var jag lite sådär solbränd, ack så härrrrligt


taggad på sommarlov AHWOWHH


"hej jag har äntligen gått ut tvåan" tvåan sög


"jag har hört att trean är FETT SLAPP"


jaaaa, man måste hänga inne och sura om vädret ute suger


tillslut kom lite sol och brun blev jag


slut på sommarlov, hej minerva sista året


fjolla


en dag vaknade jag med såhär fint lockigt hår, NAT


vips hade jag och mamma tapetserat om på mitt rum, HÄNDIGA


det här var en bra hårdag tyckte jag


det här var ingen bra hårdag

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0