3 år med photo booth


i ettan fick jag mackan (dvs. PB) och här började mitt liv som modell


jag lärde mig posaH,


hängde lite med snusar-tonks


sportlovet i ettan hängde jag med pappa i stugan, han har lärt mig allt jag kan


efter sportlovet så klippte jag mig - SNYGGT! hade även en äppel-period


som mest hängde jag egentligen med lisen, denna gång var var lite bakis efter en fest på lilja


SLUTADE ETTAN! här började jag ha lockigt hår ibland, SNYGG-TJEJ_14


blev även kär i fleksan


SEN BÖRJADE TVÅAN, både jag och emilie hade vuxit som fan under sommarlovet


klippte lugg! HEHHEE, och så var jag BRuuUUUun ett tag


hängde med järn-gänget!


två veckor av våren spenderades i EGYPT! varmt och skönt!


SNART SOMMARLOV, vi var glada! äntligen sluta tvåan och slippa NATURKUNSKAP och MATTE!!!!!!


på sommaren var jag brun & snygg, felix var lite långhårig. såg lite ut som en pojkbandskille!


jag var jävligt HET! (vännäsdagarna!)


sen började skolan IGEN, TREAN var inte så välkommen egentligen. men jag var snygg (tonks brillor)


vi hade jävligt tråkiga friskvårdslektioner (som vi även har just nu), passade på att posah


på julen var jag snygg! (såg även ut såhär första gången jag mötte edward cullen, mums)


FORTSÄTTNING FÖLJER!!!!!

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0