AFASI & FILTHY ba JOBBAR

ALLTING KOMMER LÖSAS O BLI BÄTTRE IGEN OM DU HAR PENGAR I FICKAN ELLER ETT ESS I DIN ÄRM YEPYEPYEEEE
imorgon ska jag tvinga min lata kropp upp från guds säng och jobba i skiduthyrningen i backen tidigt som en coritzo!! hooraay. det är najs faktiskt, jobba på, slita lite, äta snabbmat, digga musik, äta och jobba lite till. nu har jag jobbat i skiduthyrningen sen jag var en bäbis känns det som, eller iaf sen jag var 14-15.  här kommer lite bilder från jobb genom åren med alla RÄVAR till ARBETSKAMRATER, skitkuuuuul huuuuul hjuuul


kul vi har va? fast den sista bilden är inte från backen



ibland är vännäsbacken himla fin va!

JIPPEYKAYEY MOTHERFUCKER godnatt så ses vi på middagsbergeeet, be there!

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0