AHA-upplevelse

Igår (egenltigen i förrgår) fick jag en riktig aha-upplevelse. En såndär som bara kommer någon gång då och då men som faktiskt är riktigt jävla smart. till saken hör att i maj månad kommer det att hållas en bal (främst då för oss som går ut gymnasiet), och på denna bal ska man vara riktgit festklädd och helst ha fixat håret och fejset i typ två år för att se någorlunda anständig ut. MEN vad sägs som att skita i den fucking balen och istället spendera pengarna som man tänkte lägga på balen på en riktigt jävla UTLANDSSEMESTER! fy fan vad skönt alltså! jag är så jävla smart, från och med nu är mitt nya projekt att kolla upp NÄR balen är och sedan boka in en resa till turkiet typ då. AWESOME säger jag bara.

för att komma i stämning bjuder jag därför på lite bilder från egypten-08






vad är väl en bal på slottet, alldeles tråkig, dötrist och fan INTE underbar

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0