can you feel the love tonight?

jag är jävligt dålig på att uppdatera bloggen, men min hjärna har typ INGEN energi (dvs. jag har inget roligt att skriva). Idag tog jag en power-nap, tänkte att det skulle vara skönt att sova en halvtimme. sen vaknade jag, KLOCKAN HALV TIO! fy i fittan jag har sovit bort hela kvällen. Men det var egnetligen ganska skönt, eftersom att jag ska SKOLKA från svenskan imorgon. HEHE.

JUST DET; min käraste pojkvän uppdaterade just mig om vilken plats jag hade på hans lista. Eller jag listade ut det med tanke på vilka han pratar mest om.
Listan ser ut följande:
1. Thomas Konradsson, han lyser upp när han pratar om thomas. ger ett sken som bara gravida kvinnor kan ge.
2. Joakim Bålfors, samma sak med bålan
3. Innebandy
4. Emma/Skolan

Jag ligger alltså på en skön delad fjärde plats med skolan.

Min lista ser ut såhär:
1. Lisa, bästa vän
2. LANNI!!!! min bästa asiat som far till thai :( 
3. utlandet
4. serier
5. felli

IN YOUR FACE

Kommentarer
Postat av: Erik Udd

du är etta på min lista

2009-01-15 @ 22:53:31
Postat av: Hanna

och vaddå? ligger jag åtta eller? schyst! ;)

2009-01-16 @ 09:52:49
URL: http://lahanna.blogg.se/
Postat av: evelina

jag då?!?!?!?!

2009-01-17 @ 18:50:03
URL: http://sambomedvictor.blogg.se/

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0