DEAD DAWG

Idag var jag med om det typ LÄSKIGASTE jag varit med om inom bussväg, och då har jag fan åkt buss två gånger per dag/fem dagar i veckan i fan snart TRE ÅR! jag åkte som vanligt 12.15 och denna gång hade jag dr.svedberg som sällskap, vi åkte jävla evighetsvägen men det är först efter dr svedberg kliver av som det riktigt dramatiska händer! HELT PLÖTSLIGT är det en hundjävel på vägen, och det är inte så att den bara springer över utam den stannar typ på vägen och leker. Hunden är STOR som en jävla skyskrapa och ser ut som en blandning av en varg och sirius black i harry potter. nej fy fan, busschauffisen gör allt i sin makt för att inte köra på vargen vilket resulterar i att vi tvärbromsar sen svänger fram och tillbaka på den lilla jävla skogsvägen. Det gick ett suuuuuuuuuuuuus genom bussen (alla trodde att hunden skulle dö), jag förebredde mig på att gråta en skvätt för hunden. MEN huxflux är hunden på andra sidan vägen (den la typ inte ens märke till bussen) och vi körde vidare. tio minuter senare började typ mitt hjärta slå igen.



typ så såg den ut!!!!! en blandning alltså, dvs. den var grå

Kommentarer
Postat av: coyote ugly

det var rille som körde

2009-01-23 @ 16:00:00
Postat av: lissi

det var nog en spökvarg tror jag

2009-01-23 @ 16:54:13
Postat av: Johanna

fy fan va ni är retarded brudar!

hahaha, eran blogg är sjuk ;)



snorunge; kom till usa nu för bövelen!

2009-01-23 @ 16:54:30
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: emilie

hahahahahahahahha!!! ja de var fan rille som körde.

2009-01-23 @ 18:56:00

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0