HALLELUJAH

Vi tror på Gud, Fader allsmäktig,
himlens och jordens skapare.
Vi tror på Jesus Kristus, hans ende Son, vår Herre,
som blev till som människa genom den heliga Anden,
föddes av jungfrun Maria,
led under Pontius Pilatus,
korsfästes, dog och begravdes,
steg ner till dödsriket,
uppstod från de döda på tredje dagen,
steg upp till himlen,
sitter på Guds, den allsmäktige Faderns, högra sida
och skall komma därifrån för att döma levande och döda.
Vi tror på den heliga Anden,
den heliga, universella kyrkan, de heligas gemenskap,
syndernas förlåtelse, kroppens uppståndelse och det eviga livet.
Amen



SÅHÄR hade det kunnat låta om jag & lisa bestämt oss för att leva ett väldigt religiöst liv utan män och sprit. Men så är inte fallet. Anledningen till att jag kände mig lite kristen var för att vi såg jesus camp på religionen.

 
hon på andra bilden var FETT irriterande, jävla slynan kunde ju aldrig vara TYST

ungefär så här rolig har min dag varit, dvs. skjut mig i huvudet!

Kommentarer
Postat av: lissi

vilken jävla tur att jag slapp skolan idag trots allt. är fan hellre här hemma och kräks ihjäl mig än att behöva se på nå satans grinollar

2009-01-19 @ 14:23:35

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0