elak

hääärreeguuuu vad elak jag är. bara hackar ned på människor hela tiden. först kommenterar jag carlton banks, och nu börje salming! förlåt
måste faktiskt COME CLEAN med att jag själv är så ful just nu att det inte går att förklara med ord, men jag kan ju försöka..
tänk er att mitt face är ett levande exempel på den värsta baksmällan en människa kan utstå. det ser dessutom ut som jag varit instängd i rysslands djupaste kloak och inte sett solljus på 3 år. en ovetandes skulle kunna tro att jag inte har sovit på flera månader. såklart man blir deprimerad. allt jag önskar mig just nu är en EXTREME faceover

snälla säg att det är någon mer än bara jag som ser såhär förskräcklig ut? can't do this by myself


Kommentarer
Postat av: ems

ps. så kan det fan inte vara en tjej på bilden. kräks ju

2009-01-21 @ 16:26:39
Postat av: lissi

ps. så kan jag fan inte vara en tjej. kräks ju

2009-01-21 @ 17:23:57

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0