en dag i djungeln

idag har jag jobbat på MÅNEN, yes you heard me
barnen avgudar fan mig, så jävla katching! kolla vad dom hade skrivit på dörren när jag kom imorse

jag blev typ rörd, awwww

fattar bara INTE grejen med småbarn.. varje gång jag är där så är det ALLTID någon unge som pratar snusk?
idag var det en liten liten tjej, alltså tänk er den minsta av alla sexåringar, också pratar hon exakt som piff och puff, helt sjukt. iaf när vi sitter och äter lunch så utbrister hon "vet duuuuu.. en kille..han vill knulla med mig och matilda, han går i tvåan och är ganska ful" hahhahhaha men holy moses vad FAN säger man då? ba fan vad najs, berätta mer

Kommentarer
Postat av: Erik Udding skolans pudding

inte konstigt att 13-åringar i vännäs får barn när dom börjar knulla på dagis.

2009-01-28 @ 18:49:52

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0