ett stycke stor käft tack!

idag har mitt kakhål fan blivit UTTÖJT! det hela började med att jag åt jag världens kanske fetaste baugette till lunch, den hade typ ett omfång på 4 meter vilket betydde att jag tvingades gapa som en jävla monkey för att få in den. sen idag hade mamma köpt semlor så jag har fan varit upptagen hela kvällen med att äta. semlor är ju så JÄVLA GOTT mmmm, men dom är ju så groteskt stora, det är fan svårt att äta! det hela har resultetrat i att min käft är typ SPRÄCKT på vänster sida, gör så jävla ont, måste smörja med idominsalva som en liten bäbis

har inte ni också det här problemet? käften är alldeles för liten då man VERKLIGEN behöver den, jävla i-landsproblem


den där matvänliga käften skulle jag inte precis tacka nej till

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0