framtida planer

ikväll har jag pratat med en kärring jag känner, anneli BRA eriksson (tel 070-2386965 för er intresserade) och när man pratar med henne så kommer man alltid på så STORSLAGNA planer. tex vad vi ska göra nästa gång vi träffas.

1) vi ska åka bil, ta med mat och förfölja en gammal goding (INTE goding men kanske snarare hatobjekt eller fuling) från stockholm som vi tvingades att umgås med i fjällen förra vintern. han hette så mycket som niklas frisk (trodde vi ja!!!) för när vi sökte upp hans adress inför våran förföljelsetrip så visade det sig att han även hade efternamnet BÅNGE, fast det är väl klart att stackarn inte ville berätta det för oss lite coolare människor. men iaf så ska vi förfölja niklas bånge.


en bratwurstbånge

2) jag nämnde att jag just nu var så ful att jag behövde en burka. och vad föreslår anneli? JO ATT VI SKA GÅ PÅ STAN I BURKA och skrämma folk? (faktiskt kul)



jag och anneli i burka, på stan med mobilen i högsta hugg + redo att HUGGA någon rädd som går förbi


anneli i min rosa halv-burka


jag är förbannad för att anneli inte har på sig sin burka utan bara sitter vid datorn som en olydig slyna istället (föressten så är jag verkligen SOLBRÄND på den här bilden :):):) nat


här är bara en annan ful bild OKEJ

JAJA vi får väl se vad fan vi hittar på nästa gång vi ses anneli. kanske gör vi bara tacos och börjar sy burkor? ring mig

Kommentarer
Postat av: hon till vänster av burkorna på stan

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA jag ringer NU!

2009-01-17 @ 02:42:44

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0