friskvårdsfitta

nu sitter jag och emma här på friskvården och gråter blod, JÄVLIGT jobbigt. idag har vi en såndär hemsk lektion, tuva pratar i 140 min!!!! det enda man kan underhålla sig med är BLOGGAR och BUBBLE SHOOTER. tacka vet jag mackan

1. ORKAR inte lyssna, sov 3 timmar inatt JÄ
2. mina jeans är så tajta att jag får skavsår på höfterna. jag knäppte upp brallorna och lät emma skåda och jag såg ut som en gris, helt röd. när förvandlades mina jeans till LUCIFER? inte vet jag
3. jag är SÅ JÄVLA HUNGRIG, vill äta frisco och chilicheese

 
såhär fantastiskt mår vi just nu

nu är det bara 25 minuter kvar av denna helveteslektion, ska sitta här med mina brallor uppknäppna i ett litet tag till sen får det fan vara nog

SAYONARA

Kommentarer

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0