hamsterpaj

alltså jag SÄGER DÅ DET, vilken jävla cpdjurfamilj jag lever i. jag och min lillasyster har aldrig fått haft något RIKTIGT husdjur som en hund eller varg eller nåt, utan alltid skulle det vara nåt jävla ersättsdjur eftersom mamma är allergisk. när man var liten ville man typ ha en häftig hund, men vi fick fiskar, när man vart lite äldre skulle man ha kattungar, men vi fick fiskar. alltid fiskar fiskar fiskar. amen visst.. nog hade jag väl kul med dom nog - i ca EN månad innan dom fick böldpest och flöt upp till ytan och dog, sedan grät man en skvätt och spolade ned dom i toan som en bice. och såhär höll det på, ända tills vi ÄNTLIGEN fick varsin kanin och vi var överlyckliga, äntligen djur som man kunde HÅLLA I HÄNDERNA utan att döda. det var två söta små kaniner som fick namnen gossan och NISSE (båda var dock tjejer). dom levde loppan här på isbanegatan men dom var som rena digerdöden för mammas kropp att vi fick lov att lämna iväg våra älskade kaniner till värsta FARMEN. nisse som alltid hade varit en manlig liten tjejkanin rymde fort som fan och dog väl i skogen, men gossan trivdes i ladugården och blev en BIG MAMA - födde säkert 50 kaninungar utan att överdriva. sen blev hon biten i nosen av en hundjävel och dog som fan.
vi levde djurlösa i nått år och sedan kom REVOLUTIONEN, en HAMSTER som fick namnet tuffsan. och visst var hon rolig det lilla livet. det TYPISKA med hamstrar är bara att medellivslängden är typ 2 år och sen kollavippar dom på fläcken. och OOOOOJ vad jag grina när den dog, helt jävla otroligt. jag skrev dikter, sjöng sånger som en gospelhora och begravde den i en kista som jag byggt på träslöjden. detta blev mitt slut och jag ville INTE ha någon till hamster. men för min lillasyster hade besvärjelsen bara börjat. hon blev som BESATT, typ en hamster-shop-a-holic bokstavligt talat. hon hamnade helt enkelt i hamsterträsket. och det här har resulterat i att det numera inte bara ligger EN nedgrävd hamster ute på tomten, utan två, tillochmed tre. hon köpte hamster efter hamster när dom dog en efter en. än idag lever hamstertraditionen kvar i huset och luna är den fjärde och DEFINITIVT sista jävla hamstern hon någonsin ska äga.
meeeen, till dagens happening! i vanliga fall brukar luna vara ganska tyst och bara sova men NU JÄVLAR är jag orolig - den där hamstern är besatt av djävulen utan tvekan. jag sitter framför tvn och hör hur det bara TJUTER från hamsterburen, hallåå tvn blir typ överröstad vad fan vill du! jag svär att hamstern har fått spratt i huvudet, för den PIPER och PIPER och PIPER (obs! hamstrar är inte i vanliga fall djur som låter). jag går fram till buren och kikar ned. hon SKRIKER och river i spånet som om det vore nåt jävla skumdisco där nere. typ rycker?? dansar robotdansen kanske
jag kan inte få stopp på henne. tänk om hon dör? jag kommer inte grina men det är ju fan synd om henne att hon inte kan vara STILL, komigen luna, jag ser faktiskt på tv..


Kommentarer
Postat av: Johanna

du är en sjuk jävel lisa :D

hamstrar suger, ät den till middag.

2009-01-27 @ 00:57:02
URL: http://johannalundberg.blogspot.com
Postat av: ems

hamsterdöden! I sims dör man om man leker för mycket med sin hamster, man får en obotlig sjukdom. du borde hälsa det till stina

2009-01-27 @ 09:34:58
Postat av: you know!

TA BORT BILDJÄVELN INNAN JAG ANMÄLER DIG!

2009-01-29 @ 23:56:53

KOMMENTERA VETTJA:

WHAT'S YA NAME?
Kom ihåg mig?

MAIL? (visas ej)

BLOGG?

SKRIV BABY, SKRIV:

Trackback
RSS 2.0